Wednesday 24 November 2010

ආයුබෝවන්!

ඔන්න මමත්  සයිබර් අවකාශයේ කාමර කෑල්ලක් වෙන් කරගත්තා.දන්න විදිහට පොඩි කැටයම්  වැඩ ටිකක් එහෙම දාල ඒක සැරසුවා(ලස්සනද දන්නෙ නෑ........බලාගෙන ඉන්න පුලුවන් නම් ඇති.)
මම මේ කාමර කෑල්ල වෙන් කර ගත්තෙ කාලයත් එක්ක හරි හරියට ඔට්ටු වෙන ජීවිතේට පොඩි විවේකයක් ලබා දෙන්න....
මේ බ්ලොග් අඩවියේ මොනවද මම ලියන්න බලාපොරොත්තු වෙන්නෙ කියල කියන්න හොඳ විදිහක් කල්පනා කරන කොට මට හිතුනා වැල් වටාරන් නැතුව පොඩි කවි කෑල්ලක් ලියන්න. ඒකත් හොඳ ආරම්හයක්නෙ.....

තත්පරෙන් තත්පරය
විනාඩියෙන් විනාඩිය
දවසින් දවස
ජීවත් වෙමි මේ මහ පොළොව මත
කොහෙන්දෝ මට උරුම කර දුන්
මම තාමත් අපැහැදිලි
'වගකීම්' ඉටු කිරීමට.....
ඉදින් මට සිදුව ඇත උරෙනුර ගැටීමට
තවත් දහසකුත් මා වෙනි උන් සමඟ
විටෙක මම උන් පසසමි
විටෙක මම උන් හා ගැටෙමි
විටෙක මම ගොලුවෙමි.
උන් හරිද මම හරිද????? 
 එලෙස ගෙවනා 'ජීවිතය' මම මෙතැන අමුණමි......

මම හිතන විදිහට බ්ලොග් කෙරුවාවෙ වටිනාම දේ තමයි comments ලබාගන්න එක.මගේ post වලට comments (හොඳ හෝ නරක ) වැටෙනවා කියන්නෙ නිධානයක් ලබනව වගේ.... හින්දා පොඩියට හරි කමක් නෑ comment එකක් දාල යන්න....

2 comments:

  1. hmm....wade nam maru nango..
    wade digatama karagena yanna...
    mage suba pathum

    ReplyDelete
  2. බොහොම පින් comment එකට...

    ReplyDelete